اس ام اس عاشقانه.......
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, توسط ایمان

بعضی وقتا . . .

یه نفـر باعث می شه که حس کنی چیزی که تـو رو روی زمین نگه داشته جاذبه ی زمین نیست . . . !

……………………

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده
به خاطر خودت هم که شده ، آن نگاه‌ها را غلاف کن !

………………………

ساده بگویم . . .
نگاه . . .
زاده ی علاقه است
اگر دوچشم روشن عشق به تو نگاه کند . . .
دیگر تو از آن خود نیستی . . .

…………………….

ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ نه مثل جبر نه مثل هندسه نه ﻣﺜﻞ ۱ منهای ۱ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ۰ ﻣﯿﺸﻮﺩ !
ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ مثل نیمکت آخر زنگ آخر ﻭ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﺪﺍﻡ ﺭﻭﯼ ﭼﻮﺏ ﺣﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩ ؛ مرا یاد بگیر

…………………

خیلی بی کاری ببینم تو درس نداری ، کار و زندگی نداری ؟ خوابو خوراک نداری ؟ که ۲۴ ساعته تو قلب منی ؟

…………..

عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت . . .
شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی همون اس ام اسای تکراری رو میخونی !

……………………

خــــــــــــــــــُــ ♥ــــــــــــــــدآ
مـ ـے دونَـم دوســ♥ــتَــم نَدآرے
امــــآ
هـَـوآےِ ایـטּ “عـِـشـــ♥ـــــقِ”
مـآ رو خِیـلےِ
دآشتہ بآش ♥

………………………

قتی دستت تو دست عشقته و آروم یه فشار کوچیک به دستت میده . . .
بی تفاوت ازین فشار رد نشیا
داره باهات حرف میزنه . . .
میگه دوست داره !
میگه هوات و داره !
میگه حواست به من باشه !
میگه حواسش بهت هس !
میگه تنها نیستیا !
میگه . . .
تو هم همینجور که دستت تو دستشه
آروم انگشت شصتت و بکش رو انگشتاش . . .
آره
یه وقتایی بی صدا و بی نگاه حرف بزنین !



نظرات شما عزیزان:

صدیقه
ساعت19:43---17 آبان 1392
ممنون که سر زدی

اگه خواستی بیا با هم تبادل لینک کنیم
پاسخ: تو لینک شدی صدیقه جان


محمد حسین
ساعت19:45---11 آبان 1392
خیلی خوب بود

kati
ساعت23:27---9 آبان 1392
چه کسی؟
چــه کسـی می گویـد دوری ســـردی مــی آورد ؟
وقتــی کـه هنــوز بـا یـادت ،
بنـد بنـد وجــودم گــرم مــی شود...


نفس بریده
ساعت17:09---9 آبان 1392

قراره منو تو از همدیگه جدا بشیم
قراره همدم گریه بی صدا بشیم
تو کوچه های بی کسی نیستی و پرسه میزنم
آی آدما نگا کنین غریب شهرتون منم
یادش بخیر من و توو یه قلب پاک و بی غروب
حالا چی شد عوض شدی دل کجاست سنگ صبورمن تو رو عاشق میکنم هرجور شده حتی به زور
کی
میخواد تو رو از من بگیره
کاش اونم ویرونه شه آتیش بگیره
ما باید فردا رو از دنیا بگیریم
ما اگه از هم جدا بشیم میمیریم
ما باید قدر این روزا رو بدونیم
وای اگه فردا بیاد تنها می مونیم
خدا شاید این عشقی که من میگم و تو نشناسی
نزدیک ترین کسم اونه خیلی دوستش دارم راستی
یادم نره بهت بگم عزیزترینه منم اونه
خدا مهم نیست اما اون نزاری تنها بمونه
بمیرم واسه هق هقش گریه چقدر بهش میاد
وقتیکه حرصش میگیره میگه از من بدش میاداما وقتی آروم میشه میبینه من بغضم گرفته
همین دیوونه بازیاش ازاول چشممو گرفت
حالا که دیکه مجبوریم با همدیگه وداع کنیم
بیا به یاد اون روزا همدیگرو دعا کنیم
یه وقت دیدی دعا گرفت خدا نذاشت جدا بشیم
ای وای داره فردا میاد باید دست به دعا بشیم
با قلب پاکت از خدا بخواه منو صبرم بده
هنوز نرفتی از پیشم دوریت داره زجرم میده
عزیزم یادت نره دنیا دو روزه نمیخوام فردا دلت واسم بسوزه
ای خدا حتی اگه دوستم نداره
تو میتونی نزاری تنهام بزاره


pegah
ساعت13:39---9 آبان 1392
واااااااااااو عالیه حرفی ندارم ک بزنم

marjan
ساعت10:49---9 آبان 1392
ایمان جان سلام مرسی از اینکه میای وبهم سر میزنی...آپای جدیدت خیلی خوشملن فدات شم

خسته نباشی گلم
پاسخ:سلااام مرجان جان .ممنون گلم .نظرلطفته .وظیفمه این چه حرفیه


marjan
ساعت10:48---9 آبان 1392
بدون قافیه ماندم، دل غزل تنگ است
چقدر شاعر این روزها دلتنگ اســـت
مرا به خال لب دوست بازگردانـیــــــد
اگر چه بین من و او هزار فرسنگ است


marjan
ساعت10:42---9 آبان 1392
بعضی وقتها چشمم به قلبم حسودیشون میشه ، میدونی چرا ؟
چون تو همیشه تو قلبمی ، ولی از چشم دوری !!!


marjan
ساعت10:40---9 آبان 1392
دور که میشوم، نزدیکتر می آید…!
نزدیک که میشوم، دورتر میرود…!
انگار که این ” فاصله ”
همیشه باید به شکلی رعایت شود !


marjan
ساعت10:35---9 آبان 1392
دلت را محکم تر اگر بتکانی
تمام کینه هایت هم می ریزد
و تمام آن غم های بزرگ
و همه حسرت ها و آرزوهایت …


ال ناز
ساعت10:12---9 آبان 1392
بی تو برگی زردم مهربون
زتمام بودنی ها
توبیا از آن من باش
که به غیر باتو بودن
دلم آرزو ندارد

در ذهن نیافرینمت می میرم
از شاخه اگر نچینمت می میرم
ای عادت چشمهای پرحوصله ام
یک روز اگر نبینمت می میرم


ال ناز
ساعت10:11---9 آبان 1392
چشمان تو خورشید زمین بود که رفت
سردرگمی ماه از این بود که رفت
صد سال اگر بگذرد از عشق فقط
سهم من بیچاره همین بود که رفت


ال ناز
ساعت10:09---9 آبان 1392
هي فلاني مي داني ؟ مي گويند رسم زندگي چنين است...

مي آيند.... مي مانند.... عادت مي دهند.... ومي روند.

وتو در خود مي ماني و تو تنها مي ماني

راستي نگفتي رسم تونيز چنين است؟.... مثل همه فلاني ها....؟


اگر کلمه دوستت دارم قيام عليه بندهاي ميان من و توست اگر کلمه دوستت دارم راضي کننده و تسکين دهنده قلب هاست اگر کلمه دوستت دارم پايان همه جدايي هاست اگر کلمه دوستت دارم نشانگر عشق راستين من به توست اگر کلمه دوستت دارم کليد زندان من و توست پس با تمام وجود فرياد ميزنم دوستت دارم


ال ناز
ساعت10:08---9 آبان 1392
در كنج دلم عشق كسی خانه ندارد

كس جای در این منزل ویرانه ندارد

دل را به كف هر كه دهم باز پس آرد

كس تاب نگهداری دیوانه ندارد


ال ناز
ساعت10:04---9 آبان 1392
امیدوارم که دوستای خوبی برای هم بودیم.
هیچ کس تنهایی ام را حس نکرد
لحظه ی ویرانیم را حس نکرد
در تمام لحظه هایم هیچ کس وسعت صدایم را حس نکرد
آن که سامان غزلهایم از اوست
بی سرو سامانیم را حس نکرد
هیچ کس حس نکرد درد دل من چیست
عاشقانه زیستن,عاشقانه دل کندنم حس نکرد
ما دوست داریم دوستان باوفا را
هیچ کس معنی حرفهایم را حس نکرد.
اینم از دل نوشته ی


نفس بی نفس
ساعت9:57---9 آبان 1392
ما با نفس سلامت ای دوست ، خوشیم
از گرمی هر کلامت ای دوست ، خوشیم
هرچند که افتخار دیدارت نیست
با زنگ خوش پیامت ای دوست ، خوشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: